Neobdržel jsem fakturu!?
Odkaz na stažení, či vytištění faktury naleznete vždy v emailu zadaném v objednávce, kde vás informujeme, že Vám bylo zboží odesláno. Odkaz na fakturu je s názvem "Fakturu zobrazíte zde"
PS: projděte si i spamy ve Vašem emailovém programu. Další možností je, že jste vyplnili špatně emailovou adresu (to zjistíte tak že Vám nepřišel ani jeden email ohledně objednávky)
Za jak dlouho dostanu objednané zboží?
V případě že je zboží skladem v dostatečném množství (popis je vždy u produktu), nemáte v košíku mnoho variant zboží a objednáte do 10 hodiny, objednávku obdržíte zpravidla do 1-2 pracovních dní. Neskladové položky obdržíte v termínu, který je uveden u zboží, případně po konzultaci.
V měsících Listopad a Prosinec je velký nárůst objednávek a proto se může termín prodloužit.
Přišlo nám poškozené zboží co máme učinit?
Viz podrobnější informace na odkazu Reklamace
Mám v košíku zboží u kterého je doprava zdarma, ale na konci objednávky je doprava započtena proč?
Je to proto, protože jste vložili spolu s tímto i další zboží na které se doprava zdarma nevztahuje. Zkuste najít alternativu, která zdarma je, nebo holt ztrpět to že zaplatíte dopravu, případně tuto položku vyřadit z objednávky. Více informací zde Dopravné
Je možná platba převodem?
Platba až po dodání zboží je možná pouze pro dlouhodobé odběratele s ročním obratem 200 000, nebo pro instituce, školy, obce, státní podniky a pod. Jinak je k dispozici pro bankovní převod pouze platba předem.
Stránky jsou nepřehledné, Jak najdu produkt?
Bohužel, nebo bohudík máme v nabídce více jak 26.000 položek různorodého typu. Ale není nic snažšího, než použít vyhledávací pole v horní části.
Vybral jsem platbu předem na účet, kam mám poslat peníze?
Až po překontrolování objednávky vám bude na zadaný email odeslána informace o čekání na platbu kde bude odkaz na fakturu.
Chci si vyzvednout zboží osobně!
Osobní odběr je možný po předem dohodnuté domluvě u nás v centrále v Liberci jen na určité druhy zboží. Ne všechno zboží je na našem Libereckém skladu. Zboží, které není na našem skladu a nemá dopravu zdarma je v tomto případě zpoplatněno s dopravou se zasláním k nám do kanceláře. Nadrozměrné, či paletové objednávky lze jen zasílat, bez možnosti osobního vyzvednutí.
Jak připravit grafické podklady pro tisk?
• Rastrové obrázky (foto) v barevném režimu CMYK
• Grafické rozlišení nejlépe 300 DPI při velikosti 1:1, 900 DPI při velikosti 1:10
• Pokud jsou součástí grafiky ve vektorech písmena, dodejte je v křivkách
• Formát podkladů je možné zaslat v JPG, PSD, AI, CDR, PDF, TIFF
• Pro roll up bannery je potřeba přidat navíc ve spodní části 20 cm. tzn že například roll up banner 85x200 bude připraven 85x220 cm
• Podklady k tisku je, vzhledem k velikosti, nutné zaslat například skrz úschovnu, či leteckou poštu a podobně na email z kterého vám přijde potvrzení objednávky.
Další dotazy můžete i ONLINE směřovat přímo na operátora. Odkaz na online dotazy najdete vždy v pravé spodní části Vašeho prohlížeče (poud nemáte zakázány scripty)
Příjemné nakupování Vám přeje Tým A-Z Reklama CZ