CZK EUR
Počet položek: 0 0,- CZK

INFORMACE JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI

PŘIŠLO VÁM POŠKOZENÉ ZBOŽÍ ?!

Vzhledem k tomu, že nabízíme také více než 5.000 křehkých produktů ať již skleněných, nebo akrylových tak se tu a tam stane, že dopravce i přes balení a označení tuto zásilku rozbije.

  1. V první řadě je zapotřebí vizuální kontrola již při převzetí za účasti předávajícího řidiče našeho smluvního dopravce. Pokud naleznete případné promáčkliny či jiné viditelné poškození zásilky trvejte na sepsání protokolu s dopravcem o převzetí balíků v poškozeném stavu, případně před ním ihned produkty zkontrolujte.
  2. Po zjištění rozbitého produktu prosíme o vyhotovení fotodokumentace jak rozbitých produktů, tak i celkového balení.
  3. Reklamační zprávu nám zašlete emailem pokud možno ve zprávě jako odpověď na Vaši objednávku abychom lépe mohli dohledat veškeré potřebné informace.
  4. O dalším postupu Vás budeme informovat zpátky na email případně na telefon.

ZBOŽÍ VÁM NEVYHOVUJE ?!
Může se to stát .. přijde Vám zboží a vám se nevejde do vyhrazeného prostoru, či jste špatně objednaly velikost, nebo barvu.

Neprodleně nás informujte emailem o tomto požadavku. Budeme vás zpětně informovat o dalším postupu. Nevyhazujte originální balení !

Snažíme se co můžeme, ale prostě se občas stane, že dojde k rozbití zboží při přepravě.
Proto také máme jen pár dopravců s kterými se nám toto stává nejméněkrát. A doufáme že naše smluvní přepravní společnosti budou nadále toto riziko rozbití snižovat.

V současnosti se rozbije při přepravě zhruba každý 300. zaslaný balík.

Váš tým A-Z Reklama CZ, s.r.o.

Váš dotaz

Vaše jméno, příjmení, firma:*
Váš email:*
Váš telefon:*
Váš dotaz:*
opiště kód:* antispam
Copyright © eshop.az-reklama.cz, provozováno na systému tvorba e-shopu a pronájem e-shopu Shop5.cz

© eshop.az-reklama.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace