PŘIŠLO VÁM POŠKOZENÉ ZBOŽÍ ?!
Vzhledem k tomu, že nabízíme také více než 5.000 křehkých produktů ať již skleněných, nebo akrylových tak se tu a tam stane, že dopravce i přes balení a označení tuto zásilku rozbije.
Snažíme se co můžeme, ale prostě se občas stane, že dojde k rozbití zboží při přepravě.
Proto také máme jen pár dopravců s kterými se nám toto stává nejméněkrát. A doufáme že naše smluvní přepravní společnosti budou nadále toto riziko rozbití snižovat.
V současnosti se rozbije při přepravě zhruba každý 300. zaslaný balík.
ZBOŽÍ VÁM NEVYHOVUJE ?!
Může se to stát .. přijde Vám zboží a vám se nevejde do vyhrazeného prostoru, či jste špatně objednali velikost, nebo barvu.
Neprodleně nás informujte emailem o tomto požadavku maximálně do 14 dní od dodání. Budeme vás zpětně informovat o dalším postupu. Nevyhazujte originální balení ! Neposílejte nám zboží bez obdržení informací o dalším postupu, kde bude vše podrobně popsáno !
Nelze vrátit jako nevyhovující zboží, které je na objednávku s dodáním delším než 10 dní, nebo zboží se zakázkovou úpravou dle zadání. Dále se možnost vrácení řídí smluvními podmínkami a v případě objednání na soukromou osobu i občanským zákoníkem.
Váš tým A-Z Reklama CZ, s.r.o.