Platba kartou na našem Eshopu se vyplatí!
· na rozdíl od dobírky je platba kartou bez poplatku
· úspěšnost platby se dozvíme okamžitě po zaplacení, není třeba čekat na připsání na účet
· bezpečný, pohodlný a rychlý způsob nakupování
Jak je řešeno zabezpečení?
· údaje ze své platební karty zadáváte přímo na zabezpečeném webu České spořitelny
· veškeré operace s kartou probíhají mimo naše systémy, přístup k Vašim citlivým karetním údajům má pouze Česká spořitelna a Vaše banka
· přenosy dat při platbě jsou vždy šifrovány protokolem HTTPS
· podporujeme nejmodernější řešení 3-D Secure, které Vám zaručí nadstandardní úroveň zabezpečení.
· Informujte se u své banky, zda Vaše karta podporuje 3-D Secure. Pokud ano, budete po zadání karty na platební bráně ČS přesměrováni ještě na web Vaší banky, kde vložíte své 3-D Secure heslo.
Jaké karty přijímáme?
Platební brána akceptuje karty typu VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro. Ne všechny vydávané karty mají povolené online transakce. Pokud si nejste jisti, obraťte se na svou banku s dotazem, zda Vaše karta umožňuje platby online.
Jak u nás zaplatíte?
Při vytváření objednávky vyberte v nákupním košíku platbu kartou online. Po dokončení objednávky dojde k přesměrování na platební bránu ČS, která zobrazí částku platby a vyzve Vás k zadání karetních údajů:
· číslo karty (PAN)
· expirace karty (měsíc/rok)
· CVV2/CVC2 kód karty (tento 3místný kód najdete na zadní straně karty, většinou vedle podpisového proužku)
Po zadání jsou tyto karetní údaje přeneseny na pozadí do Vaší banky, která ověří možnost provést platbu (zkontroluje dostatečný zůstatek na Vašem účtě, platnost karty atd.). Pokud je vše v pořádku, ČS provede autorizaci transakce a do našich systémů odešle potvrzení o úspěšnosti platby. Po autorizaci platby se na platební bráně zobrazí potvrzující hláška a dojde k přesměrování zpět na naše stránky. O výsledku transakce budete informováni také e-mailem.
Platba byla zamítnuta, co dál?
Důvodů k zamítnutí platby může být několik, zde uvádíme ty nejčastější:
· karetní údaje nebyly vyplněny správně
· číslo karty nesedí k vybranému typu karty
· platnost Vaší karty vypršela
· máte nedostatečný zůstatek na účtě
· došlo k vyčerpání denního limitu nebo limitu pro platby online
· bylo špatně zadáno 3-D Secure heslo
· Vaše karta není určena pro platby online
Pokud máte pocit, že Vaše karta i účet jsou v pořádku a transakce byla přesto zamítnuta, kontaktujte nás.
Přejeme příjemný nákup.